Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine Fina Isolana Shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno trgovino Fina Isolana Shop (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje S.OLIA d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacije

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način in kraj dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,

Cene izdelkov in ažurnost podatkov

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun in dobavnico prejme kupec skupaj s pošiljko.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

Postopek nakupa

1. Sprejetje naročila
Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Potrditev naročila
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Odpremljanje blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

Varovanje osebnih podatkov

Za opravljanje nakupnega postopka mora kupec oddati nekaj osebnih podatko, ki so nujni za dostavo. Osebne podatke kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Uporabnik se lahko v vsakem trenutku odjavi od oglasnih sporočil na elektronski naslov: info@s-olia.com. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Sms oglasna sporočila, ki jih uporabnik prejme, so zanj brezplačna.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. Z opravljenim nakupom na strani spletne trgovine uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@s-olia.com, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali primeru pritožbe.

Stroški in način dostave

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen artikel v lastnem skladišču, ga bo kupcu dostavil v roku 5 dneh.

V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču in da mora zato stopiti v kontakt z drugimi prodajalnami, ki prodajajo njegove izdelke, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila.

Partner za dostavo pošiljk je hitra pošta GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Odstop od pogodbe in vračilo izdelka

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte info@s-olia.com in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • neuporabljen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži
  • izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
  • embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.

Vračilo izdelka:
Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov S.OLIA d.o.o., Mladinska 1, 6310 Izola, Slovenija.

Izdelku priložite kopijo originalnega računa ter svoje podatke, ki jih lahko napišete tudi na navaden list papirja in ga priložite skupaj z vrnjenim izdelkom. Podjetje zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani s Paypal-om, vrnemo kupnino preko Paypal-a. Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditnimi karticami in po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe Pošte Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podatki, ki so potrebni za vračilo oz. menjavo izdelka so naslednji:
Ime in priimek pošiljatelja oziroma naročnika,
vzrok vračila,
številko naročila na katerega se vračilo nanaša,
v primeru, da želiš vračilo kupnine nam sporoči tvoj TRR, kamor ti bomo vrnili tvojo kupnino.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.

V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.

To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo ugodnih nakupov!

Srs platforma eu komisije za spletno reševanje potrošniških sporov

S.OLIA d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. S.OLIA d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja tudi s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRS). Platforma SRS se nahaja na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora račun prevzeti in ga zadržati. Original račun prejmete v škatli, skupaj z naročenim izdelkom.